Face to Face

15
Jul

මේ සම්මාන උළෙලේ නම් හොඳ විනිශ්චය මණ්ඩලයක් හිටියා.

රයිගම් ටෙලි සම්මාන උළෙලේ විශිෂ්ටතම ටෙලි නාට්‍ය නළුවාට හිමි සම්මානය දැන් පුබුදුගේ අතේ. ඒ ගැන සතුටෙන්ද ආඩම්බරයෙන්ද ඉන්නේ?

සම්මානයක් කියන දේ මම සලකන්නේ ආභරණයක් විදියට නෙවෙයි. ආවරණයක් විදියට. කටුකොහොල්වලින් පිරිච්ච මාවතක යන අපිට සම්මානයක් කියන්නේ ක්‍ෂේම භූමියක් වගේ.

25
Feb

කොච්චර මඩ ගැහුවත් අපි අපේ මතවාදයත් එක්ක වැඩ කරනවා-සමනලී

ඇය සමනළියක ලෙසින් නිදහසේ සිටි කාලයක් ඇත . කාලයත් සමග උස් මහත් වෙද්දී පවුලේ අභාෂය හරහා කුඩා කල සිට දුටු කලාවට ඇය ආදරය කළත් ඒ හා සමගම ඇය සමාජ ක්‍රියාකාරිනියක ලෙසින් වෙනස්ම කෝණයකින් වටපිටාව දකින්නට සමත් වුවාය . තම වයසට වඩා මුහුකුරා ගිය ජිවිතාවබෝධය සමග ගමන් කල ඇය සමාජයේ බොහොමයක් ගැටළු ඉදිරියේ ප්‍රබල හඩක් නැගුවාය. නිසග නිර්මාණ කුසලතා සහිත සුජාත රංගවේදයක් උදෙසා ජිවිතය  කැප කළ ෆොන්සේකා  පරම්පරාවේ වත්මන් පුරුක සමන්මලී ෆොන්සේකාය.

23
Aug

අපි දෙන්නට අපි දෙන්නා ලැබුණ නිසා අපේ ජීවිත ලස්සන වුණා-චතුරිකා පීරිස්


චතුරිකා පීරිස් රඟපෑ මුල්ම ටෙලි නාට්‍යයෙන්ම ඉතාම ජනපි‍්‍රය වුණා. එතැන් සිට එක දිගටම චතුරිකා මේ රටේ ජනපි‍්‍රයම නිළිය හැටියට ස්ථාපිත වුණා. වසරේ ජනපි‍්‍රයම කිරුළ පැළැන්දාහ.

ඒත් චතූ මං මේ ප‍්‍රශ්නෙ අහනවා. අද ඔයාට එදා තිබූ ජනපි‍්‍රයතාවය නැහැයි කියලා මං කිව්වොත්?

(සිනාසෙමින්) ජනපි‍්‍රයත්වය කියන දේ කාලෙන් කාලෙට වෙනස් වෙනවා. අද එක්කෙනෙක් ජනපි‍්‍රයයි. හෙට තවත් කෙනෙක් ... එහෙම ලබන ජනපි‍්‍රයත්වය ටික කාලයයි පේ‍්‍රක්ෂකයෝ අතර රඳා පවතින්නේ. එහෙම ටික කාලයක් හරි කෙනෙක් ජනපි‍්‍රයත්වය ලැබූවත් ඒ කෙනාගේ නම පේ‍්‍රක්ෂක ජනතාවගේ හදවත් තුළ නෑ. සමහරු නම් දන්නෙත් නෑ.

27
May

අපේ සංස්කෘතිය, සදාචාරය සහ අපේ විදිහ හදන්නේ ‘තහනම’ විසින්

සිනමාවේදී අශෝක හඳගම සුපුරුදු පරිදි ලාංකේය ප්‍රේක්ෂකාගාරය නමැති දෙබරයට යළි ගල් ගසා ඇත. එයින් ප්‍රේක්ෂකාගාරය කිසියම් කැළඹීමකට ලක්ව ඇති සෙයකි. ආන්දෝලනාත්මක ඔහුගේ සිනමා භාවිතය බොහෝ විට ප්‍රේක්ෂකයා ප්‍රකම්පනය කරවන සුළුය. ඒ ප්‍රකම්පනය හරහා ඇතිවන තිගැස්ම ප්‍රේක්ෂක විඥාණය විනිවිද යන්නේ හීයක වේගයෙනි.

ඇගේ ඇස අග  නමැති හඳයාගේ නවතම චිත්‍රපටය ඔහු තනා ඇත්තේ ද එකී ආස්ථානය මත පිහිටා බව පෙනෙන්නට තිබේ. එය මේ වන විට පුළුල් සමාජ කතිකාවක් බවට පත්වෙමින් ඇත. හඳයා මෙසේ අප සමඟ සංලාපයට එක් වන්නේ ද ඇගේ ඇස අගපිළිබඳ වෙනස් මානයකින් සිය මාතවාදයන් ගෙන හැර පෑමටය.

26
Apr

මගේ හැම චිත්‍රපටයක්ම මගේම ආත්ම බද්ධ ප්‍රකාශන ප්‍රසන්න විතානගේ

Written by Administrator.

සිනමා මාධ්‍ය වූ කලී සකලවිධ කලාවන් නූතන විද්‍යාව මගින් සමතික්‍රමණය කොට මනුෂ්‍යයා විසින් අත්පත් කරගන්නා ලද උසස් තාක්ෂණික ජයග්‍රහණයකි. කවර සිනමාකරුවකු විසින් හෝ එය මනුෂ්‍ය  සංහතියේ ්‍රගමණ වෙනුවෙන් යොදා ගන්නේද, හේ විශිෂ්ට සිනමාකරුවකු ලෙස හැදින්වීම සාධාරණයි.

සිනමාකරුවාගේ ඒකායන අරමුණ විය යුත්තේ තම නිර්මාණ තුළින් ප්‍රෙක්ෂකයාගේ යථාර්ථ ඥානය අවදි කොට ජීවිතාවබෝධය ලබා දීමයි

ප්‍රසන්න විතානගේ නමැති  තරුණ සිනමාවේදියා අපට වැදගත් වන්නේ මෙම සන්දර්භය තුළයි.

26
Sep

‘ඔබ නැතුව ඔබ එක්ක‘මම ඉලක්ක කරගෙන හදපු චිත්‍රපටයක්-ප්‍රසන්න විතානගේ

ඔබ නැතුව ඔබ එක්ක' ලංකාවේ ප්‍රේක්‍ෂකාගාරය ඉලක්ක කරගෙන හදපු චිත්‍රපටයක්ද?

ඔබ නැතුව ඔබ එක්ක චිත්‍රපටය මම ඉලක්ක කරගෙන හදපු චිත්‍රපටයක්

. මම චිත්‍රපටයක් කරන්න පෙලඹෙන්නේ පළමුව මම සතුටුවෙන්න සහ මට දැනෙන කිසියම් දෙයක් ප්‍රේක්‍ෂකයාට සන්නිවේදනය කරන්න.

Privious Articles

Find us on Facebook

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday204
mod_vvisit_counterYesterday421
mod_vvisit_counterThis week1582
mod_vvisit_counterLast week3643
mod_vvisit_counterThis month15565
mod_vvisit_counterLast month22523
mod_vvisit_counterAll days1954562

Follow us on Facebook

Online Users

We have 69 guests online