Point of View

20
Feb

පරාරෝපිත මිනිසා ගේ පිළිබිඹුව

ධර්මසේන පතිරාජ, අපේ සිනමාවේ දෙවෙනි පරම්පරාවේ මුල් පුරුක, ඔහුගේ සමකාලීනයන් ගේ පතී, අපගේ ආදරණීය පති අය්යා  පසුගිය 27 වෙනිදා අපෙන් සමු ගත්තා. සමීපතමයෙකු ගේ මරණය කියන්නේ ජීවත්වන අයට ක්ෂතිමය අත්දැකීමක්. භාෂාවකින් විස්තරකරගන්න බැරි මේ ක්ෂතිය ඉවසාගන්න අපි විවිධ දේවල් කරනවා. පන සුන් දේහය දින කිහිපයක් නිවසේ තබාගන, විවිධ අවමඟුල් චාරිත්‍ර වාරිත්‍ර කරමින් අප ගැලවෙන්න උත්සාහ කරන්නේ ඒ ක්ෂතියේ කම්පනයෙනුයි. පතිරාජ නික්ම ගියේ ඒ කිසිවකට විරාමයක් නොතබා. එමෙන්ම එසේ නොකරන්නැයි, ඉල්ලීමක්ද කරමින්. ඔහුගේ නික්මයාමත් සමඟම නිසල වන්නේ අපේ සිනමාවේ එක්තරා යුගයක හද ගැස්මයි.

13
Nov

සිංහල සාහිත්‍යයේ ස්ත්‍රී දායකත්වය

මේ වන විට සිංහල සාහිත්‍යයේ ස්ත්‍රී දායකත්වය ශීඝ්‍රයෙන් ඉහළ යමින් පවතී. කවිය, කෙටිකතාව, ළමා සාහිත්‍යය ඇතුළු සෑම සාහිත්‍යාංගයක ම දකින්නට ලැබුණු ස්ත්‍රී දායකත්වය මෑත යුගයේ කෙතරම් වර්ධනය වී තිබේද යත් කලක් සිංහල සාහිත්‍යයේ දැවැන්තයන් ලෙස ඉහළින් වැජඹෙමින් සිටි ලේඛකයන්ගේ කෘති අභිභවා ලේඛිකාවන්ගේ කෘති ගුණාත්මක වශයෙන් ඉහළ තලයකට සේන්දු වෙමින් පවතී.

08
Nov

දමයන්තිගේ හදවත කතා කරවූ ලෙස්ටර්ගේ ගොළුහදවත

රේඛාව-  සංදේශය - ගම්පෙරළිය- දලොවක් අතර- රන්සළු සහ රන්සළු හැදුවට පස්සේ  ලෙස්ටර්  අතින්   යෞවන  ප්‍රෙමය ගැන මෙතරම් රමණිය චිත්‍රපටයක්  නිර්මාණය වූයේ කොහාමදැයි  ප්‍රෙමසිරි  කේමදාස  චිත්‍රපට උළෙල ආරම්භ කරමින් තිරගත  කළ  ‘ගොළු හදවත‘  නැරැඹු තරුණ තරුණියන් වගේම  සිනමාව ගැන ඇසූපිරූ තැන්  ඇති විද්වතුන් තුළත් ඇති ඇතිවූවාට සැකයක් නෑ.

08
Nov

‘ස්වරූප‘ -ලාංකේය තරුණයාට හිමි තැන දාර්ශනිකව ප්‍රශ්න කිරීමක්

ධර්මසේන පතිරාජයේ  ‘ස්වරූප’ ‘අහස්ගව්වසහපාරදිගේමේ රටේ තරුණයාට හිමි තැන ඔහුගේ සාමාජීය හා ආධ්‍යාත්මික ඛේදවාචකය දේශපාලනිකවද-  දාර්ශනිකව සාකච්ඡා  කරන තුන් ඈඳුත්තක් ලෙස මම දකිමි.

පතිරාජ හාපුරා කියා මේ රටේ සිනමාව ආක්‍රමණය කරන්නේ සංවෘත ආර්ථිකය තුළ එදා මේ රටේ තරුණ පරපුර මුහුණ දුන් විරැකියාව පිළිබඳ ්‍රශ්නයඅහස් ගව්වචිත්‍රපටය ඔස්සේ දේශපාලනිකව සාකච්ඡා කරමිනි.

01
Oct

බොලිවුඩය ගිනි ගනී

හින්දි සිනමාව තුළ කපූර් පවුලට හිමි වී තිබෙන්නේ ඉහළ ස්ථානයකි. ඉන්දීය සිනමාවේ ප්‍රථම සිනමා පවුල ලෙස සැලකෙන්නේ ද කපූර් පවුල වන අතර පරම්පරා හතරක අභිමානය ඔවුන් සතුව පවතී. ඉන්දීය සිනමාවට පිවිසි ආරම්භක කපූර් සාමාජිකයා වන්නේ ප්‍රීති විරාජ් කපූර්ය. 1929 වසරේ සිට ඉන්දීය සිනමාව සිය රංගන ප්‍රතිභාවෙන් කලඑළි කළ ප්‍රීති විරාජ්ගේ වැඩිමහල් පුතු රාජ් කපූර් ඉන්දීය සිනමාව තුළ කපූර් පරම්පරාවේ ඉහළ ජනප්‍රියත්වයක් ලබා ගන්නට සමත් වූ සාමාජිකයා ද වේ. නළුවකු පමණක් නොව චිත්‍රපට අධ්‍යක්ෂවරයකු සහ නිෂ්පාදකවරයකු ලෙසින්ද රාජ් කපූර්ගෙන් ඉන්දීය සිනමාවට වූ සේවය අති විශාලය.

THUNDENEK - HER. HIM. THE OTHER

Find us on Facebook

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday197
mod_vvisit_counterYesterday149
mod_vvisit_counterThis week346
mod_vvisit_counterLast week1999
mod_vvisit_counterThis month4591
mod_vvisit_counterLast month7983
mod_vvisit_counterAll days2150144

Follow us on Facebook

Online Users

We have 29 guests online