Point of View

03
Jun

ඇගේ ඇස අග ගිනි පුපුරු

ඔබ විවාහක පුරුෂයෙක්ද? එසේනම් ඔබේ කුටුම්භයේ අංශු මාත්‍රයක් ‘ඇගේ ඇස අග‘ ඇත .

ඔබ විවාහක කාන්තාවක්ද? එසේනම් ඔබේ කුටුම්භයේද  අංශු  මාත්‍රයක් ‘ඇගේ ඇස අග‘ ඇත.

ඔබ අසම්මත ප්‍රේමයක මැදිවූ විවාහක පුරුෂයෙක් නම් ඔබේ ජීවිතයේ අංශු මාත්‍රයක්ද ‘ඇගේ ඇස අග ‘ ඇත.

27
May

නූතන ලාංකීය සිනමාවේ ආරම්භය දෙලොවක් අතරට පනස් වසරයි

්කොළඹ මහ බැංකුවේ ගොඩනැඟිල්ල ඇතුළු නිශ්චල ඡායාරූප රාශියක කෙළවර අප යොමු වනුයේ සම්පූර්ණයෙන් විකල රූපයකටය. එයින් පසු කොළඹ විශාල ගෘහයන් සපිරි මාවතක් දිගේ සයිකලයක් පැදගෙන එන්නෙකි. ඔහු සමඟ වත්තකට ඇතුළු වන කැමරාව මේ හාදයා පුවත්පත් අලෙවි කරන්නෙකු බව පෙන්වයි. ඔහු විසින් වීසි කරනු ලබන පුවත්පත නිවසක වසා ඇති දොර ළඟ වැටෙයි.

ගේ ඇතුළේ සිටින මැදිවියේ ගැහැනිය තේ ට්‍රොලියක තබාගෙන එන්නේ සැමියාටය.

28
Apr

‘ඇගෙ ඇස අග‘- තමන් විසින් තමා සොයා යැම

අශෝක හඳගමගේ  අලුත්ම සිනමා ආඛ්‍යානය ‘‘ඇගේ ඇස අග‘‘  මාධ්‍ය දැක්මක් ඊයේ (27) සවස තරංගනී සිනමා ශාලාවේදී පැවැත්වුණු අතර එය   ප්‍රෙමය - විවාහය- ලිංගිකත්වය සහ ලිංගික මාත්සර්යය  පිළිබඳ ගැඹුරු  තකිකාවකට මුල  පිරූ අතිශය  සංකීර්ණ මනෝභාවයන් ප්‍රකට කරන්නක් විය. චිත්‍රපටය පිළිබඳ දිර්ඝ කතිකාවක් ඉදිරියේදී ගොඩනැගෙනු නොඅනුමනය. ඒ පිළිබඳව මුහුණු පොතේ ලියැවුණු මුල්ම සටහන මෙසේ  පළකරන්නේ ‘ඇගේ ඇස අග‘‘ ඔස්සේ ඉදිරියේදී ගොඩ නැගෙන  පුළුල් සංවාදයට ප්‍රවේශයක් ලෙසයි

.-සංස්කාරක (lankalivestar.com)

මිනිසුන්ට ජීවිතයේ කිසියම් මොහොතක හෝ තමන්ව සොයා ගැනීමට සිදුවෙනවා. එය කිනම් අවදියක දැයි කියන්නට බැහැ. මහාචාර්යවරයා තම සිසුවිය හරහාත්, සිසුවිය සිය ගුරුවරයා හරහාත් තමන්ව සොයා යන්නේ ඒ නිසා. මහාචාර්යවරයාගේ බිරිඳ ආගම හරහා තමන්ව සොයන්නට වෙහෙස වෙනවා.

08
Apr

රේඛාව වැදගත් වන්නේ ගම විනිවිද දැකීම නිසයි-අශෝක හඳගම

රේඛාව අපේ සිනමාවේ කඩඉම් රේඛාවක් වුණේ මට

හිතෙන හැටියට මෙන්න මෙහෙමයි. අපේ සිනමාවේ විවිධ

ප්‍රවණතා පිළිබඳ ජනප්‍රිය කතාබහේ දී කඩඉම් දෙකක්

අපට මුණගැහෙනවා. එකක් වෙන්නෙ ලෙස්ටර් මහතාම

කියන විදිහට 1964 දී එළිදැක්වුණු ගම්පෙරළිය සිනමා

කෘතිය. දෙවන එක 1974 දී ධර්මසේන පතිරාජ නිර්මාණය

කරපු ‘‘අහස් ගව්ව’’ සිනමා පටය.

25
Jan

පණ අදින සිනමාවට ඔක්සිජන් දෙන්න පුළුවන්ද?

අපේ මුල්ම කථානාද චිත්‍රපටය ලෙස සැලකෙන ‘කඩවුණු පොරොන්දුව‘ තිරගත වූ 1947 ජනවාරි 21 දා ලාංකේය සිනමාවේ උපත සිදු වූ දිනය හැටියට ගත් විට අපේ සිනමාවට ඉකුත් ජනවාරි 21 දාට 69 වසරක් සපිරුණේය.

‘කඩවුණු පොරොන්දුව‘ තිරගත වූ දා සිට 1956 ‘රේඛාව‘ බිහිවෙන තෙක් ද ඉන් අනතුරුව ද ජයවිලාල් විලේගොඩ , කරුණාසේන ජයලත් වැනි සිනමා විචාරකයන් සටන් කළේ දකුණු ඉන්දියානු ද්‍රවිඩ සිනමා මුහුණුවරින් අපේ සිනමාව මුදා ගැනීමටය.

Madura Charika

THUNDENEK - HER. HIM. THE OTHER

Find us on Facebook

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday15
mod_vvisit_counterYesterday175
mod_vvisit_counterThis week904
mod_vvisit_counterLast week11212
mod_vvisit_counterThis month21002
mod_vvisit_counterLast month13826
mod_vvisit_counterAll days2054137

Follow us on Facebook

Online Users

We have 15 guests online